Volkswagen T-Roc Forum banner

Problemy z bezprzewodowym CarPlay

1 reading
3.6K views 3 replies 4 participants last post by  MONEYTREE1964  
#1 ·
Cześć, drodzy właściciele T-Roc,

Mam kilka frustrujących problemów z Wireless CarPlay w moim samochodzie. Kilka miesięcy temu po prostu przestał w ogóle działać. Teraz mogę go używać tylko za pomocą kabla USB, ale nawet to czasami się zawiesza. To naprawdę rozczarowujące, ponieważ na początku działało dobrze, a potem nagle przestało. 😔

Oto, co do tej pory próbowałem (to rozwiązanie działa, jeśli Carplay w ogóle nie działa, w tym kabel USB):
  • Zresetowanie ustawień sieciowych na moim iPhonie 16 Pro Max.
  • Twardy restart systemu multimedialnego VW.
Niestety, żadne z nich nie zadziałało. Zgłosiłem to nawet lokalnemu dealerowi, ale jego odpowiedź nie była zbyt pomocna - wzruszył tylko ramionami, mówiąc, że wielu właścicieli ma ten sam problem i że VW nic nie może zrobić, ponieważ CarPlay jest systemem Apple. (Tak, dzięki za to spostrzeżenie… 🙄)

Zwracam się więc do was, aby sprawdzić, czy ktoś inny miał tu do czynienia z tym problemem i udało mu się go naprawić? Czy istnieje instrukcja krok po kroku lub metoda rozwiązywania problemów, którą mogłem przegapić?

To zaskakujące (i szczerze mówiąc irytujące), jak na początku działa idealnie, a potem po prostu znika znikąd. Wszelka pomoc lub rada byłaby bardzo mile widziana!
 
#2 ·
Cześć, drodzy właściciele T-Roc,

Mam kilka frustrujących problemów z Wireless CarPlay w moim samochodzie. Kilka miesięcy temu po prostu przestało działać. Teraz mogę go używać tylko za pomocą kabla USB, ale nawet to czasami się zawiesza. To naprawdę rozczarowujące, ponieważ na początku działało dobrze, a potem nagle przestało. 😔

Oto, co do tej pory próbowałem (to rozwiązanie działa, jeśli Carplay w ogóle nie działa, w tym kabel USB):
  • Zresetowanie ustawień sieciowych na moim iPhonie 16 Pro Max.
  • Twardy restart systemu multimedialnego VW.
Niestety, żadne z nich nie zadziałało. Zgłosiłem to nawet lokalnemu dealerowi, ale ich odpowiedź nie była zbyt pomocna - wzruszyli tylko ramionami, mówiąc, że wielu właścicieli ma ten sam problem i że VW nic nie może zrobić, ponieważ CarPlay jest systemem Apple. (Tak, dzięki za to spostrzeżenie… 🙄)

Więc kontaktuję się, aby sprawdzić, czy ktoś inny miał tu do czynienia z tym problemem i udało mu się go naprawić? Czy istnieje instrukcja krok po kroku lub metoda rozwiązywania problemów, którą mogłem przegapić?

To zaskakujące (i szczerze mówiąc irytujące), jak to na początku działa idealnie, a potem po prostu przestaje działać znikąd. Wszelka pomoc lub rada byłyby bardzo mile widziane!
Bardzo często nie mogę uzyskać dostępu do Map Apple za pomocą przewodowego iPhone'a, w końcu używam nawigacji VW! Jeśli opuszczę samochód i wrócę, zwykle działa ponownie! Nie mam pojęcia dlaczego!
 
#4 ·
Najpierw wyłącz Bluetooth w telefonie. Następnie znajdź i połącz iPhone'a z Wi-Fi w samochodzie. Znajdź sieć w telefonie, powinna to być nazwa podobna do VW 3423 itp... Brzmi dziwnie, ale to działa. Wszystkie TRocs mają ukryte Wi-Fi. Po połączeniu kliknij ustawienia Wi-Fi w telefonie dla tej sieci i kliknij połącz automatycznie. Teraz wróć do ustawień Bluetooth w telefonie i włącz go. Dopiero teraz przejdź do ekranu CarPlay na desce rozdzielczej i kliknij połącz. Powinien się teraz połączyć przez Bluetooth. Od teraz, o ile Bluetooth w telefonie jest włączony, będzie łączył się automatycznie.