Auto voor de 3e servicebeurt over een paar dagen en de dealer heeft me uitgenodigd om online "in te checken". Als je dit doet, kun je zien welke werkzaamheden er worden uitgevoerd en mijn auto is ook geboekt voor een 91 MG terugroepactie. Heb wat rondgekeken en dit gevonden:
Er is net een nieuwe servicecampagne 91MG voor de Golf 8 2020 tot 2024 uitgebracht.
Het gaat om de herparametering van de noodoproepmodule-regeleenheid en de communicatie-eenheid (OCU), die ervoor zorgt dat bij een over-the-air update (OTA-update) de download niet mislukt en er geen dure reparaties en uitvaltijden zijn.
Verder is het na de parametering mogelijk om online updates voor het infotainmentsysteem uit te voeren zonder een aangemelde en geregistreerde hoofdgebruiker. Dit betekent dat bijvoorbeeld ook een gastgebruiker een online update kan starten.
Het voertuig of het infotainmentsysteem hoeft alleen maar in de privacy-instellingen op de status "Geen positiegegevens" te worden gezet.
Ik weet niet zeker of dit ook voor de Amerikaanse markt geldt.
Je kunt dit controleren op:
www.volkswagen.com.au
Heeft iemand anders hier al van gehoord?
Er is net een nieuwe servicecampagne 91MG voor de Golf 8 2020 tot 2024 uitgebracht.
Het gaat om de herparametering van de noodoproepmodule-regeleenheid en de communicatie-eenheid (OCU), die ervoor zorgt dat bij een over-the-air update (OTA-update) de download niet mislukt en er geen dure reparaties en uitvaltijden zijn.
Verder is het na de parametering mogelijk om online updates voor het infotainmentsysteem uit te voeren zonder een aangemelde en geregistreerde hoofdgebruiker. Dit betekent dat bijvoorbeeld ook een gastgebruiker een online update kan starten.
Het voertuig of het infotainmentsysteem hoeft alleen maar in de privacy-instellingen op de status "Geen positiegegevens" te worden gezet.
Ik weet niet zeker of dit ook voor de Amerikaanse markt geldt.
Je kunt dit controleren op:

Contact Us | Volkswagen Australia
Contact Volkswagen Australia for all general vehicle enquiries, FAQs and to book a test drive.

Heeft iemand anders hier al van gehoord?