Volkswagen T-Roc Forum banner
61 - 80 of 175 Posts
Discussion starter · #61 ·
Przepraszam za kolejny duży post, a także przepraszam, jeśli mój poprzedni post nie zapewnił wystarczającej jasności co do sposobu korzystania z informacji, więc spróbuję odpowiedzieć na punkty @Scottydog90 i @Ken Cabrio razem, używając następującego przykładu.



@Scottydog90 - Nie jestem pewien, czy to tylko literówka dla wersji 0330 w twoim poście, czy też faktycznie próbowałeś dokonać aktualizacji za pomocą 'mo13_eu_vwmqb_p30600p', aby zaktualizować tę samą wersję, która jest już zainstalowana. To nigdy nie zainicjuje procesu aktualizacji oprogramowania w samochodzie. Musisz pobrać 'MQB3_OI_JND_Europe_v1.31.50.zip' z Phonostar. Przeczytaj dalej, aby uzyskać więcej szczegółów.

Przejdź do MIB-Helper.com i wprowadź SW Train 'MOI3_EU_VWMQB_P33000P'.

Wśród zwróconych szczegółów znajdziesz te informacje o bazie danych stacji radiowych...

View attachment 7030

Uwaga: Wszystkie pociągi SW 'MOI3_EU_VWMQB' na MIB-Helper są wymienione tutaj i określają dokładnie tę samą wersję RSDB Europe 1.31.44, jak na powyższym obrazku. Reszta tego przykładu dotyczy zatem wszystkich.

View attachment 7036

Szczegóły dotyczące bazy danych stacji radiowych pokazane w SW Train pokazują wersję RSDB Europe 1.31.44 i jeśli najedziesz myszą na link (507.6 MB ↓) lub go sprawdzisz, zobaczysz, że wskazuje on na
Jednak MIB-Helper wydaje się być nieaktualny, a kliknięcie (lub dotknięcie) linku zwraca błąd, ponieważ ten konkretny plik zip już nie istnieje na stronie internetowej Phonostar, ponieważ został zastąpiony.

Kliknij link 'Wszystkie pakiety aktualizacji RSDB tutaj.', który zwraca tę stronę...

View attachment 7031

Niestety, na powyższej stronie MIB-Helper brakuje niektórych szczegółów potrzebnych do zidentyfikowania konkretnego urządzenia, więc dodałem więcej szczegółów we własnej wersji tabeli...
View attachment 7034

Pierwszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, są wpisy u góry tabeli (tj. v 1.10.xx) dla jednostek MIB2, podczas gdy te na dole (v 1.31.xx) są dla MIB3. Zaznaczyłem wersję używaną w tym przykładzie, a typ urządzenia można zobaczyć w nazwach plików do pobrania Phonostar jako 'MQB3_OI_JND_Europe_v1.31.44'.

Przejdź teraz do Phonostar.de i wprowadź dowolny z numerów części urządzenia pokazanych dla typu urządzenia 'MQB3_OI_JND' pokazanych w tabelach w moim poprzednim poście (#23) i w poniższej tabeli.

Przekonasz się, że wszystkie określają 'v1.31.50 z 31.03.2024' (najnowsza aktualizacja na Phonostar) i wszystkie zapewniają link do pobrania do 'MQB3_OI_JND_Europe_v1.31.50.zip'.
View attachment 7037
Po pobraniu wymaganego pliku zip na komputer PC lub laptop, sformatuj pamięć USB (pendrive) jako FAT32 lub exFAT. Urządzenie USB musi mieć pojemność co najmniej 2 GB. Teraz za pomocą Eksploratora plików systemu Windows zlokalizuj i wybierz plik zip. System Windows powinien automatycznie wyświetlić zawartość w prawym okienku, jak pokazano na zrzucie ekranu poniżej. Wybierz 3 foldery (suma kontrolna, Dane i Meta) i skopiuj je do katalogu głównego urządzenia USB. Bezpiecznie wyjmij urządzenie USB z komputera

Wyłącz zapłon samochodu i podłącz dysk USB do jednego z portów USB samochodu. Teraz włącz zapłon i system Infotainment. Pliki aktualizacji powinny zostać automatycznie znalezione i na ekranie powinien pojawić się komunikat. Po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami.

View attachment 7043


Uwaga: Phonostar.de jest oficjalnym producentem i dystrybutorem VAG dla bazy danych stacji radiowych dla wszystkich wariantów MIB2 i MIB3 (między innymi) i wszystkich regionów. Pliki do pobrania z Phonostar aktualizują tylko bazę danych stacji radiowych i nie aktualizują głównego systemu operacyjnego infotainment ani map.

Jak zgłaszać brakujące logo stacji
Zasugerowano, że możesz zgłaszać brakujące logo stacji, wysyłając e-mail na adres 'stations@phonostar.de', podając, że jesteś właścicielem samochodu VW i podając szczegóły dotyczące numeru części urządzenia, numerów sprzętu i oprogramowania, jak w tym przykładzie opublikowanym przez Michaela Westona.

View attachment 7040


Dołącz nazwę ostatnio zainstalowanego pliku zip i SW Train zgłoszonego po zakończeniu aktualizacji (jeśli go masz), jak pokazano w tych przykładach opublikowanych przez peterh i Michaela Westona

View attachment 7041

View attachment 7042
Impala!
Nie chcąc w żadnym wypadku lekceważyć ilości pracy, jaką włożyłeś w badania, proste zgłoszenie do "stations@phonostar.de" powinno brzmieć następująco: Cześć, tu VW UK, ponieważ jako agenci tej marki w Wielkiej Brytanii zauważyliśmy (czy ktoś jest obudzony?), że praktycznie wszystkie stacje radiowe w Wielkiej Brytanii, z wyjątkiem BBC, nie mają kafelków w Twoim systemie. Czy możesz ponownie napisać aktualizację specjalnie dla Wielkiej Brytanii?
Po zbadaniu tego ..... uk dab radio stations - Google Search

i napisać dla nas nową aktualizację. Następnie przekażemy to każdemu właścicielowi w Wielkiej Brytanii i zaktualizujemy wszystkie samochody serwisowe przy następnym wyświetleniu.

Z pewnością nie możemy oczekiwać, że właściciele zapłacą 30 000 funtów + i będą się zachowywać tak, jakby kupili LEGO do zbudowania w domu.
 
...
Mój główny problem polega na tym, że chcę zaktualizować oprogramowanie układowe/oprogramowanie do MOI3_EU_VWMQB_P33000P ...
OK

MOI3_EU_VWMQB_P33000P to pociąg SW, którego użyłem powyżej jako przykład i jak pokazałem, MIB-Helper zgłasza, że pociąg SW używa RSDB w wersji Europe 1.31.44
Image


Następnie wyjaśniłem, że MIB-Helper jest nieco przestarzały i nie ma linku do najnowszej wersji (MU: 0330).

Znalezienie tego wymagało odrobiny nieszablonowego myślenia i intuicji.

Zbierając tylko numer części urządzenia ze zdjęć zamieszczonych przez członków na forum, mogłem wprowadzić je do Phonostar.de i zebrać następujące szczegóły...

Image


Jak widać powyżej, Phonostar zgłasza, że każdy z różnych numerów części urządzenia reprezentuje ten sam typ-dostawcę urządzenia, a także ma tę samą wersję RSDB i nazwę pliku do pobrania. Innymi słowy, wszystkie jednostki MIB3 używają tej samej wersji bazy danych stacji radiowych, a mianowicie 'MQB3_OI_JND_Europe_v1.31.50.zip' i można je pobrać ze strony Phonostar.

Ponadto, zauważając, że numery części urządzenia pokazane powyżej różnią się tylko w sufiksie (D, H, K itp.), Zdecydowałem się zaryzykować i wypróbować ten sam numer podstawowy 3G5035820 z innymi sufiksami od A do Z i wprowadziłem je po kolei w polu wyszukiwania Phonostar. I proszę bardzo, A do S zostały rozpoznane (z wyjątkiem oczekiwanego I i O ze względu na możliwe pomylenie z liczbami 1 i 0) i chociaż istniały pewne warianty dla sprzętu LG zamontowanego w innych modelach, wszystkie warianty 'MQB3_OI_JND - Preh' (tj. T-Roc) używają tej samej wersji RSDB i pliku do pobrania, jak wymieniono powyżej dla samochodów członków forum.

Oto cała tabela tych numerów części urządzenia...

Image

Uwaga: Sprzęt (H10, H11, H12 itp.) identyfikuje warianty T-Roc, gdy inne warianty mają ten sam numer części.

Zasadniczo sugeruje to, że WSZYSTKIE samochody T-Roc z numerem części urządzenia 3G5035820 plus literą sufiksu z zakresu A-S używają tej samej wersji RSDB i pliku do pobrania.

Ostateczna odpowiedź

  • Zapomnij o mibsolution.one

  • Przejdź do Phonostar.de (oficjalnego repozytorium VW).

  • Wprowadź numer części urządzenia (z informacji o systemie samochodu) w polu wyszukiwania (jeśli występuje, dołącz sufiks).

  • Jeśli wyniki wyszukiwania mają więcej niż jedną wersję, użyj numeru sprzętu wyświetlanego w informacjach o systemie samochodu (np. H22), aby wybrać właściwą.

  • Kliknij „Pobierz” i postępuj zgodnie z instrukcjami w poprzednim poście, aby zainstalować.

Poniższy zrzut ekranu używa 3G5035820N jako przykładu... Mam nadzieję, że to pomoże i odpowie na twoją ostateczną zagadkę.

Image
 
Impala !
Nie chcąc ani na chwilę lekceważyć ilości pracy, jaką włożyłeś w badania, proste zgłoszenie do "stations@phonostar.de" powinno brzmieć ..... Cześć, tu VW UK, jako agenci tej marki w Wielkiej Brytanii zauważyliśmy (czy ktoś jest obudzony), że poza BBC, praktycznie wszystkie stacje radiowe w Wielkiej Brytanii nie mają kafelków w Twoim systemie. Proszę, przepisz aktualizację specjalnie dla Wielkiej Brytanii.
po zbadaniu tego ..... uk dab radio stations - Google Search

i przepisz nową aktualizację dla nas. Następnie przekażemy to każdemu właścicielowi w Wielkiej Brytanii i zaktualizujemy wszystkie samochody serwisowe przy następnym przeglądzie.

Z pewnością nie możemy oczekiwać, że właściciele zapłacą 30 tys. funtów + a następnie będą się zachowywać tak, jakby kupili LEGO do zbudowania w domu.
:LOL::ROFLMAO: bardzo dobrze. Ale możesz uzyskać lepszy wynik, jeśli zachowasz uprzejmość

Przy okazji, czy Twój samochód ma FM i DAB, czy tylko DAB?

Myślałem, że gdzieś czytałem, że VW zrezygnował z FM, ale obecne standardowe wyposażenie pokazane w konfiguratorze (i w momencie składania zamówienia w maju) ma następujące 2 elementy w sekcji „Rozrywka i komunikacja w samochodzie” ...

Image
 
OK

MOI3_EU_VWMQB_P33000P to pociąg SW, którego użyłem powyżej jako przykład i jak pokazałem MIB-Helper raportuje, że pociąg SW używa RSDB w wersji Europe 1.31.44
View attachment 7048

Następnie wyjaśniłem, że MIB-Helper jest trochę przestarzały i nie ma linku do najnowszej wersji (MU: 0330).

Znalezienie tego wymagało odrobiny nieszablonowego myślenia i intuicji.

Zbierając tylko numer części urządzenia ze zdjęć zamieszczonych przez członków na forum, mogłem wprowadzić je do Phonostar.de i zebrać następujące szczegóły...

View attachment 7051

Jak widać powyżej, Phonostar raportuje, że każdy z różnych numerów części urządzenia reprezentuje ten sam typ-dostawcę urządzenia, a także ma tę samą wersję RSDB i nazwę pliku do pobrania. Innymi słowy, wszystkie jednostki MIB3 używają tej samej wersji bazy danych stacji radiowych, a mianowicie 'MQB3_OI_JND_Europe_v1.31.50.zip' i można je pobrać ze strony Phonostar.

Ponadto, zauważając, że numery części urządzenia pokazane powyżej różnią się tylko w sufiksie (D, H, K itp.), Zdecydowałem się zaryzykować i wypróbować ten sam numer podstawowy 3G5035820 z innymi sufiksami od A do Z i wprowadziłem każdy z kolei w polu wyszukiwania Phonostar. I oto, A do S zostały rozpoznane (z wyjątkiem oczekiwanego I i O ze względu na możliwe pomylenie z liczbami 1 i 0) i chociaż istniały pewne warianty dla sprzętu LG, jak zamontowano w innych modelach, wszystkie warianty 'MQB3_OI_JND - Preh' (tj. T-Roc) używają tej samej wersji RSDB i pliku do pobrania, jak wymieniono powyżej dla samochodów członków forum.

Oto cała tabela tych numerów części urządzenia...

View attachment 7052

Uwaga: Sprzęt (H10, H11, H12 itp.) identyfikuje warianty T-Roc, gdy inne warianty mają ten sam numer części.

Zasadniczo sugeruje to, że WSZYSTKIE samochody T-Roc z numerem części urządzenia 3G5035820 plus literą sufiksu z zakresu A-S używają tej samej wersji RSDB i pliku do pobrania.

Ostateczna odpowiedź

  • Zapomnij o mibsolution.one

  • Przejdź do Phonostar.de (oficjalnego repozytorium VW).

  • Wprowadź numer części urządzenia (z informacji o systemie samochodu) w polu wyszukiwania (jeśli występuje, uwzględnij sufiks).

  • Jeśli wyniki wyszukiwania mają więcej niż jedną wersję, użyj numeru sprzętu wyświetlanego w informacjach o systemie samochodu (np. H22), aby wybrać właściwą.

  • Kliknij „Pobierz” i postępuj zgodnie z instrukcjami w poprzednim poście, aby zainstalować.

Poniższy zrzut ekranu używa 3G5035820N jako przykładu... Mam nadzieję, że to pomoże i odpowie na twoją ostateczną zagadkę.

View attachment 7053
@Impala z góry przepraszam, jeśli jestem trochę tępy, ale przejście do Phonostar.de daje mi tylko najnowszą aktualizację radia v1.31.50. Zrobiłem to wszystko zgodnie z twoją poprzednią radą.
Muszę wiedzieć, gdzie mogę MOI3_EU_VWMQB_P33000P, abym mógł zaktualizować moją głowicę mib3...
Na zdrowie
 
@Impala z góry przepraszam, jeśli jestem trochę tępy, ale przejście do Phonostar.de daje mi tylko najnowszą aktualizację radia v1.31.50. Zrobiłem to wszystko zgodnie z Twoją poprzednią radą.
Muszę wiedzieć, gdzie mogę znaleźć MOI3_EU_VWMQB_P33000P, abym mógł zaktualizować moją głowicę mib3.....
Na zdrowie
Być może to ja...

Myślałem, że chcesz tylko najnowszą bazę danych stacji radiowych, ale wydaje się, że chcesz o wiele więcej. Aktualizacje RSDB i map są pobierane odpowiednio ze stron internetowych Phonostar i VW, a Phonostar jest oficjalnym źródłem VW dla RSDB.

Jak wspomniałem wcześniej, oprogramowanie układowe MOI3_EU_VWMQB_P33000P służy do aktualizacji jednostki centralnej MIB3 i nie chcę angażować się w to ani udzielać żadnych porad.

OSTRZEŻENIE

Nie wiem, gdzie można uzyskać aktualizację oprogramowania układowego, poza udaniem się do dealera VW i osobiście nie śniłbym o samodzielnym wykonywaniu aktualizacji oprogramowania układowego.

Masz rację, że linki do pobierania w MIB-Helper prowadzą do strony internetowej 'mibsolution.one', ale nie jest to oficjalne źródło VW i nie mogę ręczyć za nic, co możesz tam pobrać.

Następujące informacje i oświadczenie o zrzeczeniu się odpowiedzialności są wyświetlane na stronie mibsolution.one podczas logowania...

Oprogramowanie układowe i narzędzia dostępne tutaj są udostępniane bezpłatnie wyłącznie do użytku osobistego. Używanie komercyjne / nastawione na zysk jest surowo zabronione - jeśli za to zapłaciłeś, zostałeś oszukany.

Nazwa użytkownika: gość
Hasło: gość

Aby uzyskać więcej informacji, zapytaj na telegramie lub discordzie:

ZRZECZENIE SIĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI

Ta strona internetowa nie ma żadnego związku z grupą VAG lub Audi, jesteśmy po prostu społecznością entuzjastów dzielących się wiedzą w celu aktualizacji naszych osobistych samochodów.

Oprogramowanie układowe i narzędzia wymienione tutaj mogą spowodować trwałe uszkodzenie produktu, jeśli zostaną zastosowane nieprawidłowo. Przed pobraniem jakichkolwiek aktualizacji oprogramowania układowego sprawdź, czy pobierane oprogramowanie układowe jest odpowiednie dla konkretnego numeru modelu Twojego produktu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z jedną z powyższych grup dyskusyjnych, aby uzyskać wskazówki.

W ŻADNYM WYPADKU DOSTAWCA HOSTINGU OPROGRAMOWANIA UKŁADOWEGO NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK SZKODY JAKIEGOKOLWIEK RODZAJU ZWIĄZANE Z AKTUALIZACJAMI OPROGRAMOWANIA UKŁADOWEGO I/LUB INNYMI NARZĘDZIAMI DO POBRANIA ZA POŚREDNICTWEM TEJ STRONY, W TYM, ALE NIE OGRANICZAJĄC SIĘ DO, ODSZKODOWAŃ, UTRACONYCH ZYSKÓW, UTRATY DANYCH LUB JAKIEJKOLWIEK FORMY SZKÓD SZCZEGÓLNYCH, PRZYPADKOWYCH, POŚREDNICH, WTÓRNYCH LUB KARNYCH JAKIEGOKOLWIEK RODZAJU, BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY OPARTE NA NARUSZENIU UMOWY LUB GWARANCJI, ZANIEDBANIU, ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRODUKT LUB JAKIEJKOLWIEK INNEJ TEORII ODPOWIEDZIALNOŚCI.


Udało mi się wejść na tę stronę internetową bez błędu po raz pierwszy dzisiaj wieczorem i dla porządku znalazłem następującą stronę, która jest prawdopodobnie tak daleko, jak doszedłeś...

Image


Z pewnością nie pomyślałbym o użyciu wersji Skody. Być może ci faceci z mibsolution.one jeszcze nie zhakowali wersji 'MOI3_EU_VWMQB_P33000P'!

Od teraz jesteś zdany na siebie!
 
Być może to ja...

Myślałem, że chcesz tylko najnowszą bazę danych stacji radiowych, ale wydaje się, że chcesz o wiele więcej. Aktualizacje RSDB i map są pobierane odpowiednio ze stron internetowych Phonostar i VW, a Phonostar jest oficjalnym źródłem VW dla RSDB.

Jak wspomniałem wcześniej, oprogramowanie układowe MOI3_EU_VWMQB_P33000P służy do aktualizacji jednostki centralnej MIB3 i nie chcę się w to angażować ani udzielać żadnych porad.

OSTRZEŻENIE
Nie wiem, gdzie można uzyskać aktualizację oprogramowania układowego, poza udaniem się do dealera VW i osobiście nie śniłbym o samodzielnym aktualizowaniu oprogramowania układowego.

Masz rację, że linki do pobierania w MIB-Helper prowadzą do strony internetowej 'mibsolution.one', ale nie jest to oficjalne źródło VW i nie mogę ręczyć za nic, co możesz stamtąd pobrać.

Następujące informacje i oświadczenie o zrzeczeniu się odpowiedzialności są wyświetlane na stronie mibsolution.one podczas logowania...

Oprogramowanie układowe i narzędzia dostępne tutaj są udostępniane bezpłatnie wyłącznie do użytku osobistego. Użycie komercyjne / nastawione na zysk jest surowo zabronione - jeśli za to zapłaciłeś, zostałeś oszukany.

Nazwa użytkownika: gość
Hasło: gość

Aby uzyskać więcej informacji, zapytaj na telegramie lub discordzie:


ZASTRZEŻENIE

Ta strona internetowa nie ma żadnego związku z grupą VAG lub Audi, jesteśmy po prostu społecznością entuzjastów dzielących się wiedzą w celu aktualizacji naszych osobistych samochodów.

Oprogramowanie układowe i narzędzia wymienione tutaj mogą spowodować trwałe uszkodzenie produktu, jeśli zostaną zastosowane nieprawidłowo. Przed pobraniem jakichkolwiek aktualizacji oprogramowania układowego sprawdź, czy pobierane oprogramowanie układowe jest odpowiednie dla konkretnego numeru modelu Twojego produktu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z jedną z powyższych grup dyskusyjnych, aby uzyskać wskazówki.

W ŻADNYM WYPADKU DOSTAWCA HOSTINGU OPROGRAMOWANIA UKŁADOWEGO NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK SZKODY JAKIEGOKOLWIEK RODZAJU ZWIĄZANE Z AKTUALIZACJAMI OPROGRAMOWANIA UKŁADOWEGO I/LUB INNYMI NARZĘDZIAMI DO POBRANIA ZA POŚREDNICTWEM TEJ STRONY, W TYM, ALE NIE OGRANICZAJĄC SIĘ DO, ODSZKODOWAŃ, UTRACONYCH ZYSKÓW, UTRATY DANYCH LUB JAKIEJKOLWIEK FORMY SZKÓD SZCZEGÓLNYCH, PRZYPADKOWYCH, POŚREDNICH, WTÓRNYCH LUB KARNYCH JAKIEGOKOLWIEK RODZAJU, BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY OPARTYCH NA NARUSZENIU UMOWY LUB GWARANCJI, ZANIEDBANIU, ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRODUKT LUB JAKIEJKOLWIEK INNEJ TEORII ODPOWIEDZIALNOŚCI.


Udało mi się wejść na tę stronę bez błędu po raz pierwszy dzisiaj wieczorem i dla czego warto, znalazłem następującą stronę, która jest prawdopodobnie tak daleko, jak się dostałeś...

View attachment 7056

Z pewnością nie pomyślałbym o użyciu wersji Skody. Być może ci faceci na mibsolution.one jeszcze nie zhakowali wersji 'MOI3_EU_VWMQB_P33000P'!

Od tego momentu jesteś zdany na siebie!
@Impala, dzięki za potwierdzenie, rzeczywiście tak daleko doszedłem na mibsolution.one i zawsze byłem trochę sceptyczny, kiedy widziałem tylko coś, co wyglądało jak aktualizacja Skody. Zdecydowanie wezmę sobie do serca Twoje ostrzeżenie i nie pójdę dalej i po prostu skupię się na stacjach radiowych. Wizyta u dealera jest wskazana, ponieważ czuję, że skorzystałbym z aktualizacji. Jeszcze raz bardzo dziękuję za Twoją wspaniałą pracę nad tym tematem.
 
Mój ma DAB i FM plus i.net.radio. plus moje media BT Audio i streaming .
Czy masz te same problemy z brakującym logo w FM, czy też niektóre, których brakuje w DAB, pojawiają się w FM lub odwrotnie?
 
Discussion starter · #69 ·
Przepraszam Impala, właśnie to zobaczyłem. Tak naprawdę nie używałem FM, ponieważ jest tak wiele dobrych stacji DAB, jednak w ciągu najbliższego dnia lub dwóch spróbuję sprawdzić, czy jest tak samo dużo brakujących i dam znać.
 
Przepraszam Impala, właśnie to zobaczyłem. Tak naprawdę nie używałem FM, ponieważ jest tak wiele dobrych stacji DAB, jednak w ciągu najbliższego dnia lub dwóch spróbuję sprawdzić, czy brakuje ich tak samo dużo i dam znać.
@Impala @Ken Cabrio tylko trochę informacji zwrotnej. W moim mib 3 można wybrać tylko fm/DAB ze źródła, a nie indywidualnie, ale jeśli spojrzę na całą listę stacji, jest tylko 7 lub 8 stacji fm, z których połowa to stacje bbc i mają logo dla obu. Pozostałe to stacje komercyjne i nie mają logo na obu. Zaktualizowałem z ##48 do ##50 i nie dodało to ani jednego logo. Mogę tylko założyć, że aktualizacje dotyczą stacji europejskich. Co jest irytujące, ponieważ główne stacje komercyjne, takie jak smooth i capital, mają logo. Moją największą bolączką w radiu mib3, o której nie słyszałem, żeby ludzie mówili, jest brak możliwości wyszukiwania stacji. Przez to rozumiem, że jeśli jadę w hyundai i10 żony z Nottingham do Southampton, jej radio bezbłędnie zmienia się z smooth east Midlands na Northants na Oxford na Hampshire i nie pomija ani jednego taktu muzyki, podczas gdy moje 30k gówniane mib3 wypada na krawędzi każdego regionu i spędza 3 lub 4 minuty szukając w ciszy, aż odbierze następny region. Zrezygnowałem z mib3 i jak tylko mib4 będzie w troc, wymieniam go ......
 
Discussion starter · #71 ·
Przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi, mam tutaj projekt, który zajmuje cały mój czas. Jak dotąd, z tego, co grałem, stwierdzam, że jest podobnie jak u Scottydog9. Mój system preferuje DAB, ale dostraja FM, jeśli wszystko inne zawiedzie. Jak dotąd tylko stacje BBC mają logo. Jak wspomniano wcześniej, moja najczęściej słuchana stacja LBC nie ma kafelka w DAB, ale kiedy przełączam się na iNet Radio i znajduję LBC, ma kafelek.
 
Myślę, że można bezpiecznie założyć, że loga pochodzą z internetu podczas korzystania z iNet Radio.

Myślę, że mam opcję w ustawieniach Radio FM i/lub DAB w moim Mib2, która pozwala mi wybrać, czy przełączanie FM/DAB jest włączone, czy nie. Nie jestem pewien, czy to masz, ale wygląda na to, że nie miałoby to żadnego znaczenia, jeśli chodzi o loga.

Jedynym sposobem na postęp w tej sprawie jest prawdopodobnie wysłanie przez użytkowników e-maila do Phonostar w celu zgłoszenia brakujących logotypów. Jeśli chodzi o VW, to nie produkują oni bazy danych logo, więc nie będą się angażować. To samo dotyczy map nawigacji satelitarnej, pomimo że to VW wybiera zewnętrznego dostawcę i jest właścicielem relacji handlowej, a nie właściciele samochodów.
 
Discussion starter · #73 ·
Napisałem do VW digital przez sieć w zeszły poniedziałek. Otrzymałem zwykłe daj nam czas na przetworzenie ..... miejmy nadzieję, że tydzień ciszy jest spowodowany badaniami. Można by argumentować, że ich gwarancja i zakup były z VW, a nie z phonestar!
 
Discussion starter · #74 ·
W ramach aktualizacji mojego kontaktu z 18 listopada 2024 r. VW UK odpowiedziało po tygodniu i zasugerowało, żebym znalazł phonostar.de online i pobrał aktualizację i zastosował ją samodzielnie. Zdziwiło mnie, że zajęło to tydzień, skoro poinformowałem ich, że znalazłem już te informacje na forum, pobrałem i zastosowałem rzekomą poprawkę. Powiedziałem im, że aktualizacja wydawała się nie zawierać środka zaradczego wymaganego dla Wielkiej Brytanii i być może była przeznaczona dla odbiorców europejskich. Następnie odpowiedzieli ponownie po opóźnieniu, mówiąc, że powinienem napisać do Phonostar.de w tej sprawie i poprosić ich o zbadanie utworzenia aktualizacji dla Wielkiej Brytanii.

Szczerze mówiąc, w tym momencie byłem dość sfrustrowany postawą „zrób to sam” i zacząłem się zastanawiać, co VW UK robi dla swojego procentu w transakcji. Poinformowałem kontakt, że moja umowa serwisowa i gwarancyjna jest z VW UK i ich agencjami oraz że zgodnie z ich reklamą prac serwisowych stanowią, że część tej usługi polega na aktualizacji wszystkich niezbędnych aktualizacji. Ponadto wspomniałem, że Phonostar.de, jak sugeruje ostatnia część ich tożsamości, jest zagraniczną (niemiecką) firmą, z którą VW zawarło umowę na dostawy, i jeśli każdy z brytyjskich właścicieli miałby nawiązać z nimi indywidualne kontakty, mogłoby to po prostu zasypać ich serwer pocztowy, a także spowodować ogromne problemy biurowe. Wydaje się o wiele bardziej rozsądne, aby VW UK złożyło wniosek w imieniu swoich użytkowników o tę aktualizację.

Bardzo zaniepokojona i świadoma użytkowników odpowiedź na to brzmiała: „przekażemy to odpowiedniemu działowi” ........ i od tego czasu nic! Zdumiewające, że tysiące samochodów musiało przejść serwis gwarancyjny i przegląd w ciągu miesięcy dostaw tego pojazdu i WSZYSTKIE wykazywały ten problem, ale nigdy nie został on zgłoszony ani przekazany dalej. Nic tak dobrego jak dobra, stara niemiecka inżynieria zawiodła przez ludzi, którzy wydają się nie dbać.
 
Tylko po to, aby zaktualizować tę dyskusję informacjami z mojego nowego samochodu, zbudowanego w październiku 2024 roku.

Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobiłem, było przechwycenie informacji o systemie, podając numery części i wersje dla systemu Infotainment, bazy danych map i bazy danych stacji radiowych (patrz zrzuty ekranu). Można zauważyć, że baza danych nawigacji jest na bieżąco z 24.10, podczas gdy, niestety, baza danych radia to wciąż 1.31.48. To ta sama wersja, którą wielu innych zgłaszało przed aktualizacją do 1.31.50. Nie rozumiem tego i nie potrafię tego wyjaśnić, skoro v1.31.50 rzekomo pochodzi z 31.03.2024 r. i spodziewałem się mieć co najmniej v1.31.54 z 19.09.2024 r., jak używane w wersjach sprzętowych LG. Nic więc dziwnego, że większość logo stacji radiowych FM/DAB wciąż brakuje w moim samochodzie.

Image


Image


Image



Natychmiast zauważyłem, że numer części sprzętu 3G8035816B różni się od wszystkich innych w tym wątku, a trochę googlowania wskazuje, że ten nowy sprzęt został wprowadzony do T-Roc (i T-Cross) w samochodach zbudowanych w 2024 roku. Numer części sprzętu zgłaszany gdzie indziej przez innych (3G5035820 + różne litery sufiksu) wydaje się być używany w samochodach zbudowanych w latach 2021-2023.

Nowa jednostka sprzętowa jest produkowana w Polsce przez firmę o nazwie Joynext. Nigdy o nich nie słyszałem, więc po dalszym googlowaniu nie było zaskoczeniem dowiedzieć się, że jest to przede wszystkim chińska firma i jest częścią Joyson Electronics Group i powstała w wyniku połączenia spółek zależnych Joyson Joyson Preh Car Connect w Ningbo w Chinach z Preh Car Connect GmbH w Dreźnie w Niemczech (wcześniej spółka zależna Preh GmbH). Ci, którzy wciąż zwracają uwagę, mogli zauważyć, że poprzedni sprzęt (3G5035820) został wyprodukowany przez Preh (patrz tabele w poście #62 wcześniej w tej dyskusji). Tak więc ten 'nowy' sprzęt jest w rzeczywistości tylko 'ewolucją' poprzedniego sprzętu i wydaje się, że Preh, Joyson Preh, a teraz Joynext rozwijają systemy infotainment i komunikacji samochodowej dla VW i innych niemieckich producentów samochodów od 2017 roku.

Na koniec, SW Train (MOI3GP_EUVWMQB_P5160J) mojego nowego samochodu NIE jest rozpoznawany przez MIB-Helper, ale sprzęt jest rozpoznawany przez Phonostar z ofertą pobrania v1.31.50 (tak samo jak dla wszystkich innych wersji sprzętowych T-Roc opartych na Preh, których ludzie nie byli w stanie zastosować jako aktualizacji).
 
  • Like
Reactions: Vernerbongo2
Discussion starter · #77 ·
Niezależnie od sprzętu, mam przeczucie, że wszyscy bylibyśmy lepiej obsłużeni, gdyby tylko VW UK działało proaktywnie w imieniu swoich klientów i rozmawiało z twórcami oprogramowania układowego o brytyjskich stacjach radiowych. Fakt, że mam ikony dla stacji BBC, ale bardzo niewiele niezależnych, dowodzi, że jest to problem brytyjski, a niemieccy twórcy nie patrzą dalej niż Europa. UWAGA dla VW: jeśli nie chcecie zajmować się tymi problemami, to dlaczego odbieracie możliwość, którą miałem w moim Golfie, aby aktualizować się samemu przez menu, ponieważ wszystkie potrzebne kafelki można bezpłatnie pobrać z brytyjskiej bazy danych. To niepotrzebny kłopot dla dobrze płacących klientów, spowodowany całkowitym brakiem spójnego myślenia przez ludzi, którym dobrze płacą za to, żeby to robili.
 
Właśnie znalazłem to w pliku 'Readme.txt' w jednym z pakietów logo stacji radiowych, które pobrałem dla mojego systemu Mib2...

W przypadku pytań dotyczących logo stacji prosimy o kontakt pod adresem stations@phonostar.de

Może warto spróbować.
 
Discussion starter · #79 ·
Jestem pewien, że wszystko zostanie wkrótce załatwione, Impala, jak powiedziała bardzo sprawna i pomocna pani z obsługi klienta VW UK: "Przekazuje to do odpowiedniego działu"!
 
Discussion starter · #80 ·
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich innych czekających na rozwiązanie, odłóżmy kluczyki do samochodu i zajmijmy się pilniejszymi sprawami. 🎁🍾🍷🥂🍻🍗🍖🦞🦐🎅
 
61 - 80 of 175 Posts